Schoolboeken tweedehands: Spss 12

Aangeboden: Spss 12 Prijs: N.o.t.k.

Wegens het behalen van mijn studie Commerciële Economie aan de Fontys Hogescholen in Eindhoven wil ik graag mijn studieboeken verkopen. Tevens heb ik ook nog een aantal boeken van de opleiding Sport, Economie en Communicatie (SPECO). Alle boeken verkeren in een goede staat. Indien je meer boeken wilt overnemen dan wordt de prijs in overleg bepaald.

Boek: SPSS 12
Auteur: Alphons de Vocht
ISBN: 90.5548.130.0

Onderstaand alle boeken die ik aanbied:
  • Basisboek Bedrijfseconomie (7e druk)
  • Marketingkansen in de sport
  • Imagineering, het creëren van belevingswerelden (5e druk)
  • De andere kant van de vrije tijd (6e druk)
  • E-business your business (3e herziene druk)
  • Zakelijke communicatie (1e druk)
  • Meten en verbeteren van de dienstverlening (2e druk)
  • Strategische marketingplanning
  • SPSS 12 voor Windows
  • Sales management (2e druk)
  • Organisatie en management (4e druk)
  • Purchasing and supply chain management (4e druk)
  • Core business
  • Commerciële calculaties 1
  • Webcommunicatie (1e druk 3de oplage)
  • Studieloopbaanontwikkeling
  • Marketingcommunicatie in de sport (2e druk)
  • Professionele Bedrijfscommunicatie (4e druk)
  • Vergaderen (2007)
  • Strategische sportmarketing
  • Tekst en toespraak (3e druk)
  • Customer relationship management (2e druk)
  • Een nieuwe kijk op de experience economy
  • Projectmanagement (4e druk)

Met vriendelijke groet,

Fons
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands