Schoolboeken tweedehands: Kid-do in het babbelbos

Aangeboden: Kid-do in het babbelbos Prijs: € 50,00

20 thema's - 20 koffertjes
Met humor - en een beetje hulp van de dieren uit het babbelbos - richt het programma zich op de
essentiele concepten en vaardigheden en stimuleert de fantasie, de zintuigen en emoties.

De thema:

01. Kleuren
02. De dieren van het babbelbos
03. Familie
04. Dierenvrienden
05. Beweging
06. Alles over mij
07. Thuis
08. Ik groei
09. Vormen
10. Lezen
11. Tellen
12. Schrijven
13. Ik zie, ik zie
14. Tim trippels domino
15. Babbelpad-p uzzelspel
16. Op reis
17. Muziek maken
18. Picknick
19. Tijd
20. Sorteren

Wel uit de dozen gehaald ivm de ruimte die het in neemt, nooit gebruikt. Ook kleurboeken onbeschreven.
Incl puzzels, kleurboeken, vingerpopjes, stickers enz,enz. 100% zeker dat het compleet is. Heb alles in een grote mand bewaard buiten bereik van de kinderen.
= 8,9 kg
Volgens mij vooral leuk voor een kinderdagverblijf of evt groep 1 van de basisschool.
Voor 0-4 jarigen.
NB: De bandjes zijn "overgenomen" op een CD!!!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands