Schoolboeken tweedehands: Boekenpakket MTS Bouwkunde

Aangeboden: Boekenpakket MTS Bouwkunde Prijs: € 250,00

Hallo allemaal,
De afgelopen jaren heb ik de opleiding MTSplus bouwkunde aan het ROC in Hilversum gevolgd. Doordat ik mijn diploma heb behaald zijn mijn boeken overbodig geworden. Daarom bied ik mijn complete boeken pakket aan. Ze verkeren in een hele goede staat en zijn maar weinig gebruikt. Het enige boek wat er aan dit pakket ontbreekt is het tabellenboek deze houd ik namelijk zelf. Het pakket bestaat uit de volgende boeken.

Bouwkundige boeken:
Constructieleer
Machines, materieel en gereedschappen
Bedrijfskunde
Sterkteberekeningen
Bouwmaterialen
Bouwfysica
Architectuurgeschiedenis
Bouwmeten
Presentatietechnieken
Vaktekenen

Algemene boeken:
Beroepsgerichte wiskunde 1
Beroepsgerichte wiskunde 2 B/W
Getal en ruimte wi havo B deel3
Beroepsgerichte natuurkunde
Hoogspanning Nederlands/communicatie
Communicatie in beroep en bedrijf (Engels)
Technische Engels woordenboek
AutoCAD 2006 basisboek
Kerncompetenties MBO

De boeken worden alleen als compleet pakket verkocht.
Heb je interesse of wil je meer informatie of foto's hebben stuur dan even een mailtje of geef mijn een belletje.

Groeten Bas Post

PS: Ik heb ook nog een grafische rekenmachine te koop kijk even bij mijn andere advertenties.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands