Schoolboeken tweedehands: mwd (sph/cmv kan ook) schoolboeken eerste jaars propedeuse

Aangeboden: mwd (sph/cmv kan ook) schoolboeken eerste jaars propedeuse Prijs: Bieden

Net mijn propedeuse gehaald, dus alle eerste jaars boeken kan ik weg doen. Deze boeken zijn goed voor alle semesters. De boeken van de tweede semester heb ik nieuw gekocht en de eerste semester boeken zijn tweedehands, ze zijn prima!
Ik heb nog samenvattingen liggen, als je ze wilt mag je die er gratis bij hebben.
Het enige wat ik niet in het pakket erbij kan doen zijn de boeken mens en recht en wettenbundel, die heb ik zelf nog nodig.
Dit zijn de volgende boeken met prijzen:

Politiek en Politicologie 15 euro
Samenlevingen 30 euro
Projectmanagement 15 euro
Muzisch Agogisch 10 euro
Observeren en rapporteren 15 euro
Communiceren 20 euro
6 psychologische stromingen 20 euro met cd
Over het voortreffelijke 20 euro
Opvoeding en persoonlijkheidsontw. 20 euro
Elementaire sociale vaardigheden met cd 20 euro
Ontwikkelingspsychologie 25 euro
Kwaliteit met beleid 25 euro
Handboek Groepsdynamica 20 euro
Proffesioneel Communiceren 35 euro
Sociaal werk in Nederland 10 euro
Methodisch werken 15 euro
Levenslooppsychologie 15 euro

Alle boeken samen zijn 300 euro!
Ophalen van de boeken en als je in de buurt woont van Wezep wil ik ze ook wel komen brengen.

Bij vragen. mail me maar!
groetjes
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands