Schoolboeken tweedehands: mwd (sph/cmv kan ook) schoolboeken eerste jaars propedeuse

Aangeboden: mwd (sph/cmv kan ook) schoolboeken eerste jaars propedeuse Prijs: Bieden

Net mijn propedeuse gehaald, dus ik kan alle boeken wegdoen. Ik heb wat eerste en tweede semester boeken. De tweede semester boeken zijn gloednieuw.
Ik heb nog samenvattingen liggen, als je ze wilt mag je die er gratis bij hebben.
Dit zijn de volgende boeken met prijzen:

Politiek en Politicologie 15 euro E.Woerdman-Noordhoff uitgever-2de druk
Projectmanagement 15 euro R.Grit-Wolters Noordhoff uitgever- 5de druk
Muzisch Agogisch 10 euro D.Behrend- Coutinho uitgever- 5de druk
Observeren en rapporteren 15 euro P. de Bil- Nelissen Soest- 1ste
6 psychologische stromingen 20 euro met cd A.Weerman- Nelissen Soest-1 ste
Over het voortreffelijke 20 euro J.Bijlsma- Bohn Staflue van Loghum
Opvoeding en persoonlijkheidsontw. 20 euro H.Angenent- H B uitgever- 10de druk
Elementaire sociale vaardigheden met cd 20 euro K.van Meer/J v. Neijenhof/ M.Bouwens- Bohn Staflue van Loghum- 2de druk
Ontwikkelingspsychologie 25 euro L.van Beemen- Wolters Noordhoff- 2de druk
Handboek Groepsdynamica 20 euro J.Remmerswaal-Nelissen Soest- 8ste druk
Methodisch werken 15 euro P.Winkelaar-De Tijdstroom- 4de druk


Als je al deze boeken neemt zijn ze 190 euro.
Ophalen van de boeken en als je in de buurt woont van Wezep wil ik ze ook wel komen brengen.

Bij vragen. mail me maar!
groetjes
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands