Schoolboeken tweedehands: Good practice 2.0 checkbook en workbook

Aangeboden: Good practice 2.0 checkbook en workbook Prijs: Bieden

Engels tekstboek en werkboek gericht op mbo breed van uitgever Deviant genaamt Good practice 2.0

Ik heb deze boeken aan moeten schaffen in het 4e jaar van mijn opleiding.
Het tekstboek is nog nieuw en in het werkboek heb ik maar 1 opdr. gemaakt omdat we meer gericht waren op de examen trainingen.
Komend schooljaar zullen deze boeken bij vele opleidingen verplicht zijn en daarom bied ik hem aan.
(Nieuwprijs tekstboek is 31,50 en nieuwprijs werkboek is 19,50) Graag een serieus bod.

Op foto 2 kunt u zien welke opdr. er is gemaakt.
Op de gemaakte opdr. na is het boek nog helemaal nieuw en in top conditie.

Tevens heb ik ook nog het nederlandse werkboek kijk hiervoor bij mijn andere advertenties.
meer info


1 opmerking:

Sul zei

Ik geef je 25 euro voor beide boeken laat het me weten


solaimanb@hotmail.com

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands