Schoolboeken tweedehands: VAPRO-A boeken incl. tabellenboek en cd-roms

Aangeboden: VAPRO-A boeken incl. tabellenboek en cd-roms Prijs: € 125,00

Complete theorie voor het behalen van VAPRO-A proces en mechanisch.

Inclusief dvdtjes om de extra uitleg te bekijken en een nieuwe tabellenboek ( deze hoort er altijd bij!).

Aangeboden omdat ik op mijn werk dezelfde boeken tot mijn beschikking had en thuis niet gebruikt.

( inmiddels geslaagd )

Met dit diploma op zak heb je een hele grote kans op een goede baan zelfs in deze tijden!.

Thuis in alle rust de theorie doen, dan ben je op de helft. ( Er hoort natuurlijk ook nog een praktijk gedeelte bij die je werkgever moet verzorgen).
meer info


1 opmerking:

Anoniem zei

Van welk jaar zijn deze boeken
wil de opleiding graag doen aleen wil ik weten of ik t wel aankan
En welke boeken kunnen je echt helpen?

Bedankt alvast

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands