Schoolboeken tweedehands: schoolboeken: opleiding saw/spw niveau 3/4 complete

Aangeboden: schoolboeken: opleiding saw/spw niveau 3/4 complete Prijs: Bieden

Ik heb de opleiding PW / MMZ gevolgd maar niet afgemaakt. Hierdoor heb ik deze net gekochte boeken niet meer nodig. De boeken zijn heelemaal nieuw.
de boeken:
- VIA Handboek /druk 2
- Maatschappelijke Zorg SAW 3
- Leren, Loopbaan en burgerschap 3-4
- Cliënt en Omgeving SAW 3&4
- Methodisch begeleiden SAW 3 & 4
- Communicatie en Organisatie SAW 3 & 4
- engels.......
- good practice 2.0/mbo 2.3.4/deel checkbook /druk1
- good practice 2.0/mbo 2.3.4/ deel workbook mbo breed/druk2
- starters/druk1.
((ik wel deze boeken complete verkopen graag))
meer info


4 opmerkingen:

Anoniem zei

- Leren, Loopbaan en burgerschap 3-4
- Cliënt en Omgeving SAW 3&4
- Methodisch begeleiden SAW 3 & 4
- Communicatie en Organisatie SAW 3 & 4

ik heb wel belang bij deze vier boeken

Anoniem zei

Je krijgt voor alles 150 euro van mij

Anoniem zei

Hallo
Ik wil graag het boek maatschappelijke zorg
Voor €20

Groetjes re

Anoniem zei

Cliënt en Omgeving SAW 3&4
Communicatie en Organisatie SAW 3 & 4
Leren, Loopbaan en burgerschap 3-4
Methodisch begeleiden SAW 3 & 4
Ik zou graag deze boeken willen hebben als je ze nog hebt. Ik hoor graag van je.

Een reactie posten

Zoeken op Schoolboeken tweedehands